Sieć Super-Pharm wychodząc naprzeciw potrzebom swoich konsumentów, rozwija kategorię produktów BABY. Proces instalacji nowej teatralizacji działu firma rozpoczęła w połowie września tego roku. Dzięki reorganizacji i poszerzeniu asortymentu powstał doskonale wyposażony sektor dedykowany maluchom i ich mamom.
Super-Pharm jest liderem sprzedaży dermokosmetyków. Wykorzystując ten potencjał, sieć uzupełniła o tę kategorię produktową sektor BABY. Dzięki temu konsumentki mogą znaleźć pełną ofertę w jednym miejscu, nie muszą już szukać dermokosmetyków dla dzieci w aptekach.
Drogeria dokonała bardzo dokładnej rewizji dotychczasowego asortymentu, rezygnując z produktów niebędących już topowymi, a dodając najlepsze oraz najbardziej cenione na rynku marki. Ponadto jej eksperci szczegółowo zapoznali się z panującymi wśród mam trendami, dzięki czemu udało się wyselekcjonować produkty, które zaspokoją potrzeby pielęgnacyjne, żywieniowe czy rozwojowe dzieci.
„Staramy się wyjść naprzeciw potrzebom młodych, świadomych i odpowiedzialnych mam. Nasza oferta BABY to nie tylko pieluchy, kosmetyki pielęgnacyjne czy żywność, ale także wyselekcjonowane zabawki, ubranka czy zestawy prezentowe.” – komentuje zmiany Super-Pharm Monika Krynicka, senior category manager działu generalnego. „Znajdziemy tu wszystko, co niezbędne by zadbać o komfort, bezpieczeństwo i zdrowie malucha, już od pierwszych dni jego życia.
W trosce o najwyższą jakość i naturalne składy, w asortymencie wprowadzono certyfikowane marki eko, takie jak Weleda, Kit&Kin czy Helpa. Dzięki temu, korzystając z oferty produktów dla maluchów
i mam, można być pewnym zakupu kosmetyków oraz akcesoriów najwyższej klasy.
Teatralizację sektora BABY wprowadzono dotychczas w 11. sklepach Super-Pharm. Na liście znalazły się drogerie w warszawskiej Galerii Północnej, Skoroszach, Arkadii oraz Targówku, sklep w Legionowie, placówki w krakowskiej Galerii Kazimierz, rzeszowskim Millenium Hal, wrocławskim Magnolia Parku oraz Bielanach, gdańskiej Matarni, a także poznańskiej galerii Posnania.
Po więcej informacji na temat oferty produktów BABY zapraszamy na stronę internetową https://www.superpharm.pl/ oraz do wyżej wymienionych drogerii stacjonarnych Super-Pharm.
***
Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W kilkunastu punkach dopełnieniem oferty są w pełni wyposażone salony optyczne Super-Pharm Optic. To miejsce dla Ciebie, Twojego zdrowia, urody i przede wszystkim wygody. W sklepach Super-Pharm zawsze możesz liczyć na pomoc i doradztwo. Doświadczeni konsultanci oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji. Eksperckie doradztwo to znak firmowy Super-Pharm. Super-Pharm to sklep, który posiada szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt.
W drogeriach Super-Pharm można znaleźć produkty i kosmetyki niedostępne w innych sklepach i sieciach handlowych sygnowane marką LIFE. Produkty i kosmetyki marki LIFE cechuje wysoką jakość. Na stronie internetowej znajdziesz informacje o marce, o aktualnej ofercie drogerii Super-Pharm, konkursach i nowych promocjach. Skorzystaj też z PORADNIKA, który zawiera cenne porady na temat zdrowia, urody i pielęgnacji.
Link do strony artykułu: https://blog.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/super-pharm-wzmacnia-sektor-baby